Mint Cream


(kände för lite stickers med, så det fick det bli. använder aldrig de annars)

Först vill jag bara förlåta er för att jag inte har skrivit en massa i veckan, jag håller på att plugga till ett stort nationellt prov så jag har inte så mycket tid till annat!
I helgen kommer jag inte vara hemma heller, men jag lovar att försöka fixa lite tidsinställda inlägg!

Det jag har haft på mina naglar denna veckan är ELF's Mint cream som är ett perfekt vårlack! Pastelligt turkost med en hint av mint. Och ni ser ju vädret, hur underbart är det inte?
Det krävdes tre tunna lager, men för 15 kronor spelar det inte någon större roll. Det håller inte jättebra heller, ni ser ju hur det ser ut på pekfingret efter en dag i skolan.

Namn: Mint cream, ELF
Pris: 15 kr på www.eyeslipsface.se
Typ av lack: Creme 
Färg:
Ljust turkost
Köpa igen: Ja, detta är en så fin färg, till bra pris också!



4/5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0