Dagens Makeup - Pop of Color



Först villl jag bara säga att jag inte har lagt upp ett inlägg på några dagar eftersom jag har haft en massa läxor och prov. I helgen var jag också iväg mycket. Jag vet inte hur det blir nu i veckan eftersom jag kommer ha två nationella engelskaprov som hänger på nästan mer än halva mitt betyg. Så jag känner att jag måste satsa på skolan denna veckan. Jag har också en massa arbeten som ska vara inlämnade.

Såhär såg jag i alla fall ut för ett par dagar sedan, så egentligen kan man kalla det (förrförrgår) dagens makeup.

I alla fall väldigt enkelt men bara en hudfärgad skugga på ögonlocket och en mer varmare mellanbrun i globlinjen. På nedre fransraden har jag lite mörklila ögonskugga för att pigga upp hela sminkningen, Jag tycker detta är perfekt till våren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0