Like a dream

Första inlägget på en halv vecka. Känner att jag fortfarande inte kan börja riktigt än, har fortfarande en massa läxor att lämna in. Jag ska ta och göra de i helgen. Det jag kan göra är i alla fall att visa er mina naglar jag hade i veckan.
Funderade innan på vad som har hänt egentligen, innan målade jag en massa avancerade designer, eller i alla fall målade de varje dag. Jag gick aldrig utan nagellack eftersom jag var säker på att jag skulle bita av de! Haha, det är rätt kul nu när man tänker på det i efterhand. Jag har väl antagligen inte lika mycket fritid längre?
Lacket jag har använt är från märket Claudia som finns att köpa på Ullared för en tia!
En väldigt fin persikofärg Med en rosa duokrom. (som inte visas på bild, tyvärr)
Haha, rätt torra nagelband där Filippa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0