.färg palett

Som vissa av er vet vann jag en palett från .färg hos Amanda på Getgorgeous. I fredags trillade den ner i brevlådan och gissa om jag blev glad?

Jag fick välja vilken 4-färgspalett jag ville och jag valde nr:06

kolla förpackningen, jag dör!





Här har jag swatchat skuggorna utan primer, det enda jag har att säga är att den koppriga skuggan är lite mer ljusare i verkligheten än på bilden. ungefär som den ser ut i paletten!

Som ni ser har skuggorna bra pigmentering och jag gillar att den består av lite varmare nyanser. Det passar min hudton och ser bra ut med bruna ögon.

Jag är jätteglad att jag vann denna paletten coh jag vet att jag kommer ha stor användning av den!





Det kommer nog upp en sminkning snart med denna, så håll utkik!



Kommentarer
Wilma

Fin blogg <3 (:

2012-03-19 @ 18:46:06
URL: http://wilmabunz.blogg.se/
Amanda

svar: Åh toppenbra! :D Kul att höra att du blev nöjd :) Kram!

2012-03-20 @ 12:19:24
URL: http://getgorgeous.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0