Seaspray



När jag var på gekås igår köpte jag endast ett nagellack. (det är rätt lite om man jämför med hur många jag brukar köpa, är man beroende så är man...)
I alla fall var det detta gråtonade ljusblåa lack. Trots att det var väldigt vattnigt och finnigt täckte det perfekt på bara två lager. Torkade snabbt gjorde det också.
Update: De ska antagligen tyvärr inte sälja china glaze längre, eller så ska de skaffa nyare kollektioner. Jag vet inte säkert för tjejen vi frågade sa inte något om det, men när jag var där fanns den endast ett tiotal lack kvar, alla i samma färg.

Namn: seaspray , china glaze
Pris: ord. Pris 99 kr, (39 på gekås)
Typ av lack: skimmer
Färg: gråtonad ljusblå
Köpa igen: ja, detta var hur vackert som helst!





5/5



Kommentarer
saga

Ungefär hur många China glaze nagellack finns det på ullared?

Och är de många fina färger?

2012-02-24 @ 13:42:34
Anonym

Nej ;( Ska dit kanske i påsk när man kommer ner till halmstad... Det går ju inte har ju inte varit nagelintresserad någon gång när jag har varit på gekås..

2012-02-25 @ 09:43:33
EVELINA - art & photos

Hej:) fin blogg, allt bra med dig?



Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg här: http://evelinaahli.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vecka-10-11.html#comment



MVH EVELINA

2012-03-16 @ 10:23:27
URL: http://evelinaahli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0