Pink problems

Rosa, det är den färgen jag passar minst i, vanlig rosa då, jag gillar gammelrosa och mer varma toner men jag menar vanlig rosarosa. Jag ser bra ut i hejgulagrönt, men i rosa ser jag ut som en clown, det har lett till att jag endast äger ett linne i den färgen, typ. Med visst gillar inte ni heller de färger ni inte passar i?
Ljusrosa gillar jag i alla fall på naglarna, speciellt på våren. Detta är paris memories lack i nått nummer med ett spanskt glitterlack ovanpå.

Gillade inte glittret direkt.

I seriously look like a clown in pink, the normal pink then. Because I really like dusty pink shades and these warmer tones, especially on my nails. This is a paris memories polish in some number I don't know with a spanish glitterpolish on top.


Didn't really like the glitter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0