Lindex haul: part 1

Lindex har en massor av smink på rea just nu och några fynd hittar man ju alltid!
Allt smink på rean vid mitt lindex kostade 10 kr styck.
Först hittade jag en glitter eyeliner från isadora i färgen 30 gold.
Den är lite blekare i verkligheter, men det är en riktigt fin eyeliner.
Lite lång torktid har den men när den väl är torr sitter den lika bra som make up stores glitter eyeliners.
Här är några småbilder jämfört med make up stores glitter eyeliner i färgen treasure. Min är lite uttorkad så därför är borsten rätt spretig.
sista bilden visar de 2 swatchade på handen, denna bild visar deras riktiga färg.
Håll utkik under dagen för att se de andra sminkprodukterna jag plockade upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0