Gårdagens - Brown shimmer



Jag har en svaghet för brunt alltså!
Jag vet inte hur (eller jo, antagligen.. eftersom att det är mer neutralt) men jag gillar det eftersom att det finns så många olika nyanser och passar till allt! Här har ni i alla fall en sminkning jag gjorde igår.
Sååå roligt att göra sminkningar en dag man inte har något att göra.

(fråga inte varför min hud runt läpparna har en grön ton, ljuset blev riktigt dåligt.. Sen fick jag dra lite i bilden för att den skulle passa men de andra två, mina läppar är inte så plumpade)




Jag filmade en tutorial, vill ni se den? Kommentera i så fall!
 Annars känner jag inte för att lägga upp den.
(jag vill ju bara visa sånt ni vill se)



Kommentarer
Alva

Ja, lägg upp den! Förresten, så du vet så gör du assnygga sminkningar, keep that up!

Kram

2012-02-22 @ 22:06:30
URL: http://caka.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0