Dagens - Nude


Mina naglar idag består av 4 lager av ELF's Nude, det är ett perfekt baslack till franska manikyrer men jag känner att jag hellre ville ha det såhär. I alla fall för tillfället.
När det väl sitter på naglarna är det en aning mörkare än i flaskan, fast det kan ju båda vara positivt och negativt. Det är ju ändå ett jelly-lack så det man får räkna med ÄR att det inte är helt täckande.

Namn: Nude, ELF
Pris: 15 kr
Typ av lack: Jelly
Färg: ljusrosa med lite persika i
Köpa igen: Det tror jag nog, 15 kronor är ju inte så farligt!

3/5


Kommentarer
Camilla (Milliz)

Det var fint!

2012-02-22 @ 21:38:07
URL: http://camillalindstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0