Nytt från MAC

Som jag nämnde tidigare var mina föräldrar i Stockholm i helgen och då passade jag såklart på att skicka bud med de på en ögonskugga från MAC.
När man bor i en liten stad och har 2 timmar till närmaste MAC-återförsäljare är det klart att man ska passa på att skicka bud!
(Dock bor jag 6 timmar med bil från stockholm, haha!)

I alla fall ville jag att mamma skulle köpa Woodwinked som är en fin bronsig, nästan metallisk ögonskugga.
Finishen för denna skuggan är en veluxe pearl om ni undrar.




På bilden har jag swatchat den utan någonting under, så som ni ser är det en riktigt pigmenterad ögonskugga. Den är len som sammet och var rätt svår att tvätta bort med bara vatten när jag lägt den på handen, det är ett bra tecken.

Jag fick med lite skugga också, men då ser ni hur den se ut om det inte är i direkt solljus också.

Jag  har inte vågat använda den än, men jag får väl inviga den snart, den är ju så vacker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0