Make Up Store

Idag var jag på make up store och fick en sminkning, det var en försenad julklapp från mina kusiner och eftersom vi ska iväg ikväll tyckte jag att det skulle passa bra att använda det presentkortet nu.

Det kostar 495 kr.

Vad man får då är att man får bli sminkad som man vill, samtidigt pratar make up artisten med en och man får en "minilektion". När man är klar skriver hon ned produkterna hon använde och man  får sedan plocka ut produkter för summan.
Vad jag valde visar jag i ett senare inlägg.

Själva sminkningen blev såhär:





Produktlista:

Hudvård:
Rengöring: Sensitive foam cleanser
Toner: Treatment toner
Serum: Skin serum
Fuktkräm: All time, day moisturizer

Bas:
Foundation: Liquid foundation, Ivory
Concealer: Cover all mix
Puder: Dual foundation, Helsinki
Rouge: Passion
Face mist

Ögon:
Primer: Eyeprimer, Tinted
Ögonskugga: meteor, Old Gold, Cookie
Eyeliner: Vanilla, Seduced by the dark
Mascara: Multi lash, Black
Ögonbryn: Tri brow color

Läppar:
Läppenna: Maria Montazami, Shimmer
Läppstift: Crown



Kommentarer
minna

Gud va fin du är! & föresten, när kommer haulvideon från ullared? Kram

2012-04-07 @ 15:49:22
minna

När kommer haulvideon på de du köpte på ullared?

Kram

2012-04-07 @ 17:36:19
minna

n'r kommer haulvideon_

kram

2012-04-08 @ 12:56:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0