Marzipan

Isadora's nya vårkollektion pearls of passion blev jag lite intresserad av faktiskt, fast det enda jag köpte till slut blev marzipan.
Det är verkligen ett lack som jag blir glad av, jag gillar verkligen mintgrönt på våren, eller egentligen gillar jag alla pasteller när snön börjar smälta.
Nagellacket marzipan är ett av de snyggaste lacken på länge. Ett mintgrönt creme lack som täcker perfekt på två lager. Detta är ett lack jag verkligen inte kan sluta stirra på.
Namn: Marzipan, Isadora
Pris: 69 kr
Typ av lack: creme
Opacitet: krävde 2 lager
Färg: mintig pastellgrön
Betyg: 5/5


Kommentarer
Camilla

Fin färg! Funderar faktiskt på att köpa det där jag med :)

2012-02-11 @ 16:03:45
URL: http://whereweare.webblogg.se/
Lina

Det där är så läckert! Måste haffa ett jag också.

2012-02-17 @ 18:56:00
URL: http://downmemorylane.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0