Designer... de better!

Mitt nya favoritlack! underbart säger jag!
Ett dämpat guldigt lack med en blandning av silvrigt skimmer och roséguldigt microglitter. jag vet inte vad det är med bilderna och varför mina fingrar så röda ut, men whatever! Lacket är badårande.
Det är lite mer silvrigare i verkligheten än vad det är på bilden.


My new favorite polish!
A muted golden polish with a mixture of silverý shimmer and rosegold microglitter. There's something about the light outside that makes my fingers look red, but who cares? I love this polish so much!
It's just a little bit more silvery in real life than on the picture.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0