Isolated

I fredags sa jag ju att jag skulle fixa lite tidsinställda inlägg, förlåt att det inte blev så. Vi åkte iväg tidigare än planerat.

Mina föräldrar skulle till Stockholm och kolla på melodifestivalen så jag och mina syskon skulle bo hos ett par kompisar. Jag skickade bud med mamma att hon skulle köpa lite grejer till mig så det kommer nog upp i veckan.

Vi har ockå nationellt prov i NO på onsdag så ni kanske inte får se så mycket på måndag och tisdag eftersom jag har en hel kemibok på 300 sidor att lära mig.

Denna helgen har jag i alla fall varit ute mycket. Bland annat var vi ute och gick ett par kilometer på stranden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0