Late sunset

Vårmodet 2012 ligger mycket på pasteller, men också orange! Gissa om jag är glad eller?
Orange är en av mina favoritfärger på sommaren och våren och när jag hittade ett helt uppslag i en tidning med orangea prylar gick jag upp i taket av lycka!

I höstas köpte jag mig ett av kicks nya nagellack i färgen Late sunset
den är mer knallig i verkligheten men jag var tvungen att dra ner mättnaden på bilden för annars såg den ut som en neon orange färg.
På bilden har jag 3 rätt tjocka lager och fortfarande är det inte helt täckt. Jag giller det ändå på något sätt.

Namn: Late sunset, Kicks
pris: 39 kr
typ av lack: jelly
färg: Clementin orange
köpa igen: Ja, detta var en hit!




5/5 poäng


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beautyglam

Be yourself, everyone else is taken!

RSS 2.0